Registracija

Registrujte novi nalog.

Ako ste već ranije registrovali nalog, ulogujte se.

Ukoliko ste ranije otvorili nalog preko Facebook-a ili Twittera prijavite se ovde. Otvaranje novih naloga na ovaj način nije više moguće.

Isprobaj igre bez prijavljivanja

Mozete anonimno probati sve igre, ali Vam se neće uračunati poeni. Izaberite linkove na vrhu stranice da igrate igre.






Nov način obračuna poena - šta mislite o tome?

Postalo je očigledno da neki igrači zloupotrebljavaju sistem i imaju otvoreno dva naloga. Analiza IP adresa i vremena igre nam je nažalost potvrdila te sumnje. Da bi se ovo sprečilo, predlažemo novi način računanja poena, pa želimo da vidimo šta mislite o tome.

Ideja je da se u toku igranja igre ne prikazuje tačno rešenje, osim ako sami dođete do istog. Dakle, ako odigrate Slagalicu, neće se ispisati koja je "naša reč", ako odigrate "Moj broj" neće se ispisati formula za rešavanje, itd. Rešenja bi se objavljivala sutradan na sajtu i mogli bi da ih vide samo korisnici koji su već odigrali igru.

Jedini problem je što je moguće igrati igre prethodnih datuma, i onda ovo ne bi bilo rešenje. Zbog toga je ideja da ako se igraju igre od ranijih datuma dobijate samo 70% od poena koje bi inače dobili.

Da li podržavate ovu izmenu?

Postavio Supervizor, 02.10.2009.

Komentari

Slazem se da se treba promeniti sistem igranja,ali mozda je najbolje da se razmotri da uopste ne budu prikazivani odgovori za igre moj broj i slagalicu,jer ako smo odigrali vec tu igru,nema bas neke poente da vidimo najduzu rec ili formulu za tacan broj,osim ako ne aludiramo potpuno na slagalicu koja se prikazuje preko TV-a... - Aleksandar Tot 2009-10-02

Možda će ispasti da zakeram previše, ali i taj sistem je moguće prevariti. Osim ako se ne odloži i prikazivanje rešenja za spojnice, ko zna, zna, skočka, asocijacije. U tom slučaju bi bila dovoljno normalna situacija.
Pa ipak, ne bi bilo loše da to bude samo neki test period.. na primer nedelju dana, kao što pomenuste u drugoj vesti. Posle toga treba izvesti zaključke da li je taj sistem bolji od ovog trenutnog i nastaviti sa onim koji se kvalitetnije pokaže.
Pozdrav - Милан Миловановић 2009-10-02

Onima koji su koristili iste IP adrese, od broja poena osvojenih u jednom danu, treba oduzeti onoliko poena koliko iznosi prvi oktet njihove IP adrese... :))

Da li bi pomoglo randomiziranje igara? Da ne budu iste igre za sve, u jednom danu? Pa ko se sjeti broja ili riječi od prije 19 dana - 'alal mu... :) - Zimba 2009-10-03

@Milan: Naravno, kod svih igara bi bilo odlozeno prikazivanje resenja. - Supervizor 2009-10-03

@Dragan: Ne znam kako tacno mislite "randomiziranje igara"? Mislite da uzmemo sve igre u toku meseca i da ih nasumicno permutiramo? Odlicna ideja - time posteni igraci ne bi nista izgubili. Mada bi i u ovom slucaju moralo da postoji umanjenje poena 70% da ne bi neko sacekao poslednji dan u mesecu i onda odigrao sve sa poznatim resenjima. - Supervizor 2009-10-03

A zasto ne bi jednostavno brisali sve duple naloge ili ih kaznjavali sa smanjivanjem poena za polovinu na oba naloga.Tako ne bi imali nikakve sanse da se plasiraju u vrh liste i verovatno ce vec sl. meseca napraviti jedan nalog,a ostale obrisati i igrati po pravilima. Mislim da je ovo izvodljivo i da nije tesko sa ovim brojem igraca.Mozda ce postati problem kad broj predje 5000,ali sada je u potpunosti izvodljivo. - Noni 2009-10-03

Slazem se sa tim da se ne daju konacna rjesenja tokom igre.Isto tako bi bilo dobro da se za zaostale igre (one igre koje se nisu igrale vise dana) daju full poeni,tako da bi svi novi igraci imali jednake sanse da se plasiraju u top10 konacne rang liste... - Томислав Пантић 2009-10-03

Nije bitno da li cete prikazati tacno resenje u igri ''slagalica'' ili ''moj broj'' ili bilo kojoj drugoj igri, jer igracu koji ima dva profila dovoljno je samo da zapise ponudjena slova (''slagalica'') ili ponudjene brojeve (''moj broj'') i da malo prostudira na papiru moguca resenja (ne treba mu vise od 10 min za to max.), i kasnije udje na drugi profil i ispadne ''genije''. Ovaj sistem nece raditi apsolutno. Moj savet je da vrsite randomizaciju igara cime bi skoro pa resili ovaj problem. - PAOK 2009-10-03

@Noni: problem je detekcija duplih naloga. Zamislite recimo brata i sestru koji igraju na istom racunaru ili jos bolje dete i roditelja. Normalno je ocekivati da dete ima mnogo losiji skor, ali to ne znaci obavezno da je roditelj varao sistem. Poslednja stvar koju zelimo da uradimo je ostetimo igrace koji igraju posteno.

Drugi problem su igraci koji igraju preko 2 razlicita Internet provajdera i 2 razlicita browsera. Tako imamo neke igrace kojima je "proradio mozak" u septembru iako ne mozemo nikako da otkrijemo koji im je alternativni nalog koji su koristili za isprobavanje. - Supervizor 2009-10-03

@Tomislav: razmisljali smo malo na ovu temu, mozda bi imalo smisla da se dozvoli igranje do 3 dana unazad za 100% poena. Realno ako ste negde na putu ili sl. možda nemate pristup Internetu svakog dana. Ovim bi postigli verovatnoću oko 10% da dobijete ista pitanja u okviru ista 3 dana ako imate 2 naloga, što u prevodu znači da neko ko hoće da prevari sistem mora da otvori bar 10 naloga (mada ni sa time neće biti 100% siguran, neku dobru verovatnoću dobija tek sa 20-tak naloga). Verujemo da bi ovo odvratilo prevarante od ideje, jer igranje sa 10 naloga je sigurno zamorno. - Supervizor 2009-10-03

Glasam za to da ne budu ista pitanja za sve takmičare istog dana, jer ovo nema smisla, pogotovo što najbolji ne dobijaju nagrade pa nema tolike potrebe da se bude medju prvima. Inače sajt je odličan - za elizu 2009-10-03

@supervizor: Da li je izvodljivo da se napravi baza od npr. 1000 igara asocijacija? Npr: danas odigram asocijaciju broj 995 i narednih X (mjesec?) dana ja ne mogu igarati 995. Ako se ulogujem pod drugim nalogom, koja je vjerovatnoca da ce mi ponovo doci 995? Onda možda i ne bi trebalo umanjivati broj poena? Kakobilo... potrebno je sto vise zakomplikovati (na zalost) da bi se dobila koliko-toliko realna slika. Što se tiče duplih naloga prema IP adresama: u pravu ste. Bolje osloboditi 100 krivih, nego kazniti jednog pravog. I zato: napravite igre tako da se ne ponavljaju u nekom periodu. Što dužem - to bolje. - Zimba 2009-10-03

@Dragan: problem je sto nemamo toliko asocijacija i spojnica. Nedavno su nam razni korisnici poslali po par stotina pitanja (ukupno oko 900) za Ko Zna Zna, tako da bi to jos i moglo, ali kreirati unapred kvalitetnu bazu od 1000 asocijacija ili spojnica je ogroman posao. Trenutno svakodnevno kreiramo nove i imamo uvek napravljeno otprilike za 2 nedelje unapred (znaci 15-tak asocijacija). Ono sto je realno je da pripremimo sledeci mesec (u toku oktobra bi pripremili ceo novembar) i onda da se iz tog skupa dobijaju "random" pitanja, asocijacije itd. u toku novembra (dok mi pripremamo za decembar). Dakle, svaki korisnik bi imao ista pitanja na nivou celog meseca, samo redosled ne bi bio isti. Na taj nacin bi i dalje svi imali jednake sanse da pobede na mesecnoj rang listi, ali bi prevaranti bili destimulisani. Ovo bi zahtevalo malo vise truda sa nase strane, ali je izvodljivo. - Supervizor 2009-10-03

Razmisljamo da ogranicenje od 70% vazi samo za mesecnu rang listu, ali da na ukupnoj rang listi i dalje ostaje 100% poena. Dakle, ako odigrate igru sa npr. 5 dana zakasnjenja i dobijete 30 poena, tih 30 poena se upisuje u vas nalog na ukupnoj rang listi, a na mesecnoj rang listi dobijate 21 poen. Time bi omogucili novim igracima da uhvate dobru poziciju na ukupnoj rang listi, a ujedno i obezbedili posteno takmicenje na mesecnom nivou. - Supervizor 2009-10-03

U slagalici nemate kontrolu reči kako kod napišem dobijam bodove
- jova 2009-10-04

U slagalici nemate kontrolu reči kako kod napišem dobijam bodove
- jova 2009-10-04

Bećar, a ti baš često pogađaš tog skočka iz prve, je l'? :D Ono.. nije teško proceniti da je rešenje "tref, disk, zvezda, karo" onako odoka.. i tako u 5-6 dana zaredom. :)
Inače, u potpunosti se slažem sa poslednje napisanim postom administratora, u slučaju da je realizacija toga moguća. ;) - Милан Миловановић 2009-10-04

Takodje.
@Jova: naknadno se pregledaju reci, bice ti skinuti bodovi kasnije, bilo je obavestenje islo vise puta. ;) - Stefan Grncarski ''Rolston'' 2009-10-04

u sustini meni je svejedno, zbog problema sa mojim racunarom, pre neki dan mi nije upisano oko 80 poena, ali sta da se radi, bodovanje na listi mi nije primarno, bitno je da ovakav sajt postoji... - karlosboki 2009-10-04

@Becar: nece biti dodatnih poena za pogadjanje Skocka iz prve jer to spada u domen srece. Na Internetu smo pronasli matematicki dokaz da je resenje uvek moguce pronaci iz 6 pokusaja, tako da se prvih 6 pokusaja jednako boduju. Nagradjujemo znanje i vestinu, a ne srecu. Sedmi pokusaj je ubacen, jer smo hteli da budemo nalik emisiji - da postoji jos jedan pokusaj na kraju. - Supervizor 2009-10-04

@Jova, ne znamo na koje reci konkretno mislite. Koliko vidim, imate jedino sporno 2 reci od 5 slova. Reci koje su do 5 slova duzine i ne proveravamo - i ovako ima previse reci da se proveri, a mislimo da svako moze da slozi rec od 5 slova uz minimalan trud. No, mozda promenio ovo i krenemo da proveravamo sve ako vidimo da se ovo zloupotrebljava. - Supervizor 2009-10-04

100% uz Vas!
Ja i ne igram radi poena vec radi uzitka... - Dejan Perunicic 2009-10-04

naravno da podrzavam.... pa ne sluzi igra za razbijanje kompleksa nekih ljudi :) podrsak znanju i vestini :) - Nevena Milicevic 2009-10-04

bla bla bla , otac lazi i majstor prevare, cemu poeni na prevaru, organizujte takmicenje za prvih 10 pa da vidimo!
- Posetilac 2009-10-04

@Posetilac: dali ste nam odličnu ideju. Napravićemo da svi igrači koju budu "sumnjivi" dobijaju različita pitanja od ostalih. Na ovaj način nema potrebe da menjamo način igre za igrače koji igraju pošteno. Ovo će biti najbolje rešenje, i uskoro ćemo ga implementirati. Ne želimo da ulazimo u detalje kako će to da funkcioniše, ali verovatno će ipak morati da se vrati pravilo umanjenja poena ako se igraju igre starije od 3 dana. - Supervizor 2009-10-04

Slažem se sa poslednjim komentarom. Recimo devojka i ja igramo sa istog IP-ja i različitim nalozima tako da bi bilo koje drugo rešenje predstavljalo problem. - Aleksandar Ciric 2009-10-04

Ok, evo problema, slucajno otkrivenog. Nakon odigrane igre, npr. asocijacija, možete kliknuti na back u browseru i onda možete odigrati opet, i dobićete poene. - Aleksandar Ciric 2009-10-04

odlican predlog,mada ovo igram zbog sebe... - vojkaninho 2009-10-04

@Aleksandar, našli smo u čemu je problem i ispravili da više ne može to da se dešava. Hvala što ste nam ukazali na to. - Supervizor 2009-10-04

Podrzavam - Danilo Pavkov 2009-10-04

Podrzavam ideju i mogu reci da ste me preduhitrili jer sam vec hteo da se zalim bas zbog ovakvih malverzacija !!!! - Pizon 2009-10-05

nevidim svrhu svega uvek se nadje nacin za varanje a ovde to nema posledica sem onoj sto vara ,vara sam sebe jer nista nedobija za nagradu
- sladjana 2009-10-05

Igram u zivotnoj formi i petnaesti sam, svasta. - Stefan Grncarski ''Rolston'' 2009-10-05

@Stefan i ostali: nista se ne brinite. Od sutra (06.10) svi igraci koji su u vrhu liste ili su iz nekog razloga sumnjivi, dobijaju poseban tretman od nase ekipe. Efekte treba ocekivati za 3-4 dana. Necemo nista da prejudiciramo niti da otkrivamo detalje, ali stvari bi trebale da se znacajno poprave. - Supervizor 2009-10-05

Bravo za ekipu !!! - Томислав Пантић 2009-10-05

Kad bi mogla još jedna izmena: kad se igraju Spojnice, ako se ne ređaju strogo po redu poremete se sve ostale. Sve je super ako znam odmah sve parove, ali ako hoću da spojim reči u desnoj koloni sa npr. prvom, pa petom, pa četvrtom, sve će se ispreturati, što je prilično frustrirajuće.
- Vlada T 2009-10-05

Pazi ovo: kliknem na " X " u gornjem desnom uglu (zatvaranje prozora) i imam svo vreme ovog sveta za razmišljanje. A, šta kažeš? - mige 2009-10-05

@Vlada: svesni smo problema sa spojnicama, narocito ako ne znate neke od parova, ali trenutno nemamo neko pametno resenje. U TV emisiji se ionako mora igrati redom, ovde bar imate prilike da birate da li cete igrati od dole ili od gore. Postoje neki planovi da igru spojnica zamenimo sa nekom drugom igrom, ali jos nista nismo definitivno odlucili. - Supervizor 2009-10-05

@mige: odlicno primeceno. Inace, postoje i drugi nacini da se "zaustavi vreme" i prakticno ih je nemoguce sve spreciti. Ako imate Firefox mozete na primer da iskljucite JavaScript privremeno. Imamo vec odavno spremno moguce resenje da paralelno i server meri vreme pa kada mu stigne rezultat to uporedi i ako vidi da je razlika izmedju pocetka i kraja igre prevelika - ponisti poene. Ali bojimo se da time ostetimo korisnike koji su na modemu, tj. imaju sporu vezu pa onda poruka "Saljem podatke na server" moze da stoji i preko 10 sekundi. Trenutno nemamo nikakvu predstavu koji procenat igraca ima losu konekciju. U svakom slucaju opet se radi o balansiranju izmedju kaznjavanja onih koji pokusavaju da prevare sistem i postenih igraca. Trudimo se da izbegavamo bilo sta sto ugrozava igrace koji igraju sve po pravilima. Razmislicemo o algoritmu koji meri prosecno vreme potrebno za "slanje podataka na server" za svakog korisnika posebno, pa da mu to doda na vreme koje je dozvoljeno za resavanje i da se to koristi kao kontrolna tacka na samom serveru. Pokusacemo uskoro da to implementiramo. - Supervizor 2009-10-05

Mislim da oni koji eventualno koriste dodatno vreme za razmisljanje na neki od mogucih nacina ne koriste za samo desetak dodatnih sekundi, koliko poruka "Saljem podatke na server" moze stojati kod dial-up korisnika(poput mene ;)) Tako bi se mogli razdvojiti dial-up igraci od onih koji iskoriscavaju propuste sistema. - Stefan Grncarski ''Rolston'' 2009-10-06

Pre svega, svaka cast i hvala za ovo sto ste napravili. Steta je sto relativno mali broj ljudi zna za sajt, i uglavnom nabasaju na njega slucajno, sto se i meni desilo, trazeci informacije o superfinalu slagalice. Mozda bi bilo dobra ideja da se malo jace reklamirate.

Sto se tice prvaranata, koliko mi je poznato
( mozda gresim? ) ne dodeljuju se nikakve nagrade, pa mi i nije jasno zasto lagati i sebe i druge kad nema nikakve poente. Licno, imam dva naloga, iskljucivo zato sto sam odigrao sve slagalice koje ovde postoje, i posto zelim da se vezbam, ne postoji mogucnost da odigram ijednu igru iznova. Stoga, evo malo predloga od mene.

Za ljude koji su odigrali sve slagalice, a zele da ih igraju ponovo, bilo bi lepo omoguciti da ih opet odigraju, s tim da ti novi pokusaji ne bi bili tretirani sa takmicarskog aspekta.

U prvoj igri, ne znam tacno kojoj, nije bilo dato slovo "nj", vec "n" i "j", a viselovno resenje je bila imenica koja se zavrsavala na "nje". U asocijacijama bi mozda valjalo da se bude precizniji, jer sam u jednoj ukucao kao resenje kolone "salata", bilo je priznato, a resenje je bilo "vocna salata" ( ako se dobro secam ), sto su dve razlicite stvari. Mislim i da bi igru "Ko zna zna" valjalo menjati, bez davanja opcionih odgovora, cime bi znanje doslo do izrazaja, a i onemogucila bi se sansa onima kojima imaju cetiri naloga da nabadaju sva moguca resenja dok ne dodju do pravog i iskoriste ga na glavnom nalogu. Odgovori na pitanja bi bili objavljeni bar dan kasnije, a ne odmah. Takodje bi bilo lepo da se tezina pitanja bar malo poveca, jer postoji dosta pitanja koja zaista deluju u najmanju ruku smesno.

Puno srece u daljem radu. - Marvin 2009-10-06

@Stefan: implementiracemo ovo uskoro, broj sekundi ce se dinamicki racunati svakom korisniku, a algoritam bolje da ostane nasa mala tajna :) - Supervizor 2009-10-06

@Marvin: hvala na savetima, primedbama i sugestijama - razmotricemo svaku od njih. Igre Slagalica, Moj broj i Skocko mozete igrati neogranicen broj puta pomocu opcije Igraj probnu igru, za ostale igre mislimo da nema smisla. Ko zna zna verovatno necemo menjati jer bi se tek onda ispoljio problem nepreciznosti jezika koji postoji sa asocijacijama. Tesko je osmisliti sve moguce varijante odgovora. Kod slagalice i asocijacija Nj i Dj i Lj su slucajni propusti, ako primetite to, posaljite nam mail, pa cemo ispraviti (i vratiti vam eventualno izgubljene poene). - Supervizor 2009-10-06

@Marvin: sto se tice popularnosti sajta, tu racunamo na nase korisnike, tj. vas koji ovo čitate. Sajt je volonterski poduhvat, nema nekog izvora finansiranja da se placa reklamiranje, tako da nam jedino preostaje viralni marketing. Trenutno imamo oko 300 aktivnih korisnika dnevno - dovoljno da svako kaze za sajt ili posalje mail svojim prijateljima, poznanicima i rodjacima i sigurno ce se u dogledno vreme procuti. - Supervizor 2009-10-06

Prvo da vam cestitam, sajt je sjajan.
A lopuze je relativno lako identifikovati, pogledajte samo listu ljudi koji su vise od jednom "uboli" asocijacije i Skocka iz prve.
A ne bi bilo lose ni da im uplatimo neko savetovaliste, da ne kazem sanatorijum. - MaD 2009-10-06

Mozda bi umesto spojnica mogli ubaciti poslovice, kao sto je bilo ranije, oko 30. ciklusa, pa koliko slova upotrebite za pomoc proporcionalno tome se i umanjuju bodovi za konacno resenje. Ovo je samo predlog!
- Srba Milosavljević 2009-10-06

@srba: Bolje su spojnice.
@mad:Sto se tice lopuza dovoljno je vidjeti da neko ubada preko 200 5x za redom...
>>>Death for Cheating<<< - Томислав Пантић 2009-10-06

Veliko DA za ovaj Vas predlog! - ivanvuk 2009-10-07

@ZORAN: ne bih se slozili da je lako uociti korisnike koji varaju. Naravno, ako neko stalno ima max. onda da, ali ima korisnika koji su ispod max granice, ali ipak igraju sumnjivo odlicno. Klasican primer je profa goksi za kojeg su mnogi mislili da vara, ali je prakticno nemoguce proceniti. Pogledajte njegov skor u avgustu pa kazite da li je ocigledno.... - Supervizor 2009-10-07

@ZORAN: sto se tice ranije odigranih partija, nikome ne bi poeni bili oduzeti retrogradno, vec bi se npr. od 10. oktobra uvelo to pravilo. Dakle igre u periodu pre 10. oktobra bi uvek nosile 100% poena pa da ih igrate i 2010 godine. Sa trenutnim brojem pitanja ne vidimo drugi nacin. Ovako neko moze jednostavno da saceka 30-ti u mesecu (cime ce videti sva pitanja), da odigra sve igre u roku par sati (pre nego sto ga primetimo) i da na kraju bude prvi. Zelimo da eliminisemo takvu mogucnost. Bez ovog umanjenje sve zastite gube smisao i bolje da nismo ni implementirali ovo sto smo do sada uradili. - Supervizor 2009-10-07

\podrzavam - Irvas 2009-10-07

Mislim da je neposteno igracima koji su se kasnije prikljucili dodeljivati 80 odsto osvojenih poena !!! I sam sam to osetio na svom primeru jer sam se prikljucio krajem septembra pa sam mnogo bodova izgubio igrajuci igre iz prethodnih meseci !!! - Pizon 2009-10-08

@Pizon: svakako se takmicenje odrzava na mesecnom nivou. Jednog dana mozda bude i sponzora i nagrada i onda ce se opet u obzir uzimati samo mesecno takmicenje. Ukupan plasman je samo jedna informativna kategorija, koju cak razmisljamo da ukinemo i da umesto toga budu dostupne odvojene rang liste za svaki mesec. - Supervizor 2009-10-08

A zasto se ne razmisli o uvodjenju specijalne partije koja ce se jedino bodovati za takmicenje i koja ce se svakog dana uzivo igrati u isto vreme (npr. u 21h) i tako bi izbegli potencijalne "lopove" i prepisivace. A sa ovim bi se istakao i priblizan kvalitet igraca. Dok bi ostali igaraci koji u datom momentu ne mogu da ucestvuju, istu igru mogli da odigrju u bilo koje vreme za svoje zadovoljstvo... - Akiba 2009-10-09

@Akiba, nema potrebe. Misljenja smo da smo sa nedavnim izmenama u sistemu dosli do algoritma koji je dugorocno resenje. Kao sto se vidi na rang listi, ako neko i krene da vara, brzo se moze otkriti i staviti na poseban tretman. Ovo resenje se do sada pokazalo vrlo efektivno, tako da ne mislimo da menjamo ista (osim ako se pojavi neki novi problem). - Supervizor 2009-10-10

Sve je to OK,ali jednostavno se mogu povezati dve osobe sa razlicitim adresama,igraju zajedno,pa to opet ponove kad dodju do resenja...Svi realno mogu da ostvare 200 poena u jednoj partiji,ali da neko drzi takav prosek na duze vreme,sumnjam,jer cak i kad se dosta toga zna dolazi do raznih gresaka:ispustimo slovo,zagradu,blokira se mozak... Bez obzira na sve,mislim da ste odlicni i da pokusavate da forsirate znanje! POZDRAV - Akiba 2009-10-10

Posteno, apsolutno Vas podrzavam. - IvanZivanovic 2009-10-10

Ljudi, za one kojima je slagalica cisto zadovoljstvo, nebitno je ko i da li vara. Pa varaju sami sebe, a ne nas. Ipak, predlazem da sve koji imaju sumnjiv skor pozovete da licno ucestvuju u slagalici, pa neka pred TV kamerama pokazu svoju superiornost. Tamo nema varanja, znam iz iskustva jer sam licno ucestvovao, pa neka se ostali igraci uvere koliko znanja poseduju. - Srba Milosavljević 2009-10-10

@Akiba, sa novim sistemom zastite ne mogu se povezati, jer cim neko napravi seriju visokih rezlutata par dana uzastopno (ili je sumnjiv iz drugog razloga) pocinje da dobija specijalna pitanja koja su unikatna za njega - tako da nema sanse da od nekoga sazna odgovore. Zato je i uvedeno pravilo 80% da te osobe ne bi cekale poslednji dan u mesecu da odigraju sve odjednom dok ih ne primetimo. - Supervizor 2009-10-10

Morate priznati da ni taj sistem nece biti savrsen. Sta ako ja danas ne mogu da stignem da odigram igru i samim tim automatski gubim 30% poena jer sam zakasnila. Nije ni to u redu. Mada mislim da svi zaboravljaju da je ovo samo igra. Ako neko zeli da bude prvi na listi-u redu, ali neko samo zeli da se oproba, da vidi koliko zna, i njega, garantujem, briga koju je poziciju zauzeo. Mada 30%.......priznajem,tugujem za tim poenima. - DN 2009-10-11

@DN: to je bio sam predlog. Kao sto mozete videti, implementirano je drugacije resenje: ne gubi se 30%, vec 20% poena i imate 3 dana da odigrate igru. Dakle, ako ne stignete da odigrate danas, imate jos 2 dana da igrate bez ikakvog gubitka. - Supervizor 2009-10-11

Pozdravljam ideju o promeni sistema igre i sprecavanju zloupotrebe 2 naloga.Istini za volju i ja imam dva naloga,ali drugi kao i da nemam,jer sam zaboravio i korisnicko ime i password,pa ovim pute molim admina da drugi nalog koji dolazi sa ovog IP-a izbrise.Poenta ovde jeste igra,i da znanje pobedjuje,a ne da se se vara.Na zalost,uvek se neko moze konektovati sa druge IP adrese i koristiti odgovore sa prvog naloga,tako da podrzavam da se tacni odgovori mogu videti tek dan nakon zavrsenog ciklusa za taj dan.Lepo zamisljen sajt,kratko sam ovde ali ste me vec osvojili-vec sirim "dojavu" mojim prijateljima kvizomanima ;-) samo napred!!! - Tomcha 2009-10-11

Bodovanje mi nije bitno. Bitno da se igram, da uposlim mozdane vijuge. Imam i ja jos jedan nalog a otvorila sam ga jer mi nekad nije dovoljno samo po jedna igra od svega, pa igram neke stare, a posto sam usla u petu deceniju i poceli su problemi sa memorijom vecinom mi to izgleda kao da igram prvi put. Hvala na lepom sajtu !!!! - Blazenka 2009-10-13

Ja sam Blazenkin drugi nalog. :))))))) - BB 2009-10-13

Kao prvo veliki sam fan Slagalice i rado je igram na vasem sajtu, drago mi je sto postojite.Imam jedan predlog-mozda ne bi bilo lose da uvedete dnevnu listu,tako da svakog dana(na kraju dana) vidimo npr. listu deset najboljih,a za osvojena dnevna npr. prva deset mesta dajte bonus poene koji se dodaju na kraju meseca.Ne znam koliko bi to posla zahtevalo od vas ali bi to dodatno motivisalo igrace da igraju svakog dana i da pruzaju najbolje rezultate. - Sladjan 2009-10-14

@Sladjan: vec smo razmisljali o tome, ali je problem sto mnogi igraci i ne odigraju igru tog dana, vec kasnije. Posto mozete igrati igre do 3 dana unazad bez gubitka poena, mnogi igraci tako i cine. Zbog ovoga nismo sigurni da bi dnevne liste uopste bile relevantne. A da objavljujemo dnevnu listu 3 dana kasnije nam nema bas puno smisla. - Supervizor 2009-10-15

Vidim da se Slagalica iz dana u dan usavrsava. Podrzavam to. Samo napred!
P.S. Zasto ne priznajete resenje kolone "SITROEN" u Asocijaciji od 13. oktobra? - ZALAZAK SUNCA Mladenovac 2009-10-15

Da li mi se čini, ili kompjuter danas nije imao rešenje za moj broj? Trebalo je dobiti 853, a on je našao 854. Ne mogu biti 100% siguran, jer sam refleksno krenuo brzo da ugasim, ali mi se učinilo da je bila ova situacija. - Милан Миловановић 2009-10-15

@ZALAZAK SUNCA: Izvinjavamo se, napravili smo previd pa nismo upisali Sitroen kao moguce resenje kolone. Izgleda da smo potpuno zaboravili kako se izgovara ta rec. Nasa greska. - Supervizor 2009-10-16

@Milan: izgleda da nam se stvarno potkrala greska. Izgleda da nije bilo moguce dobiti tacno resenje, pa je racunar dao priblizno, a mi nismo primetili problem. Obraticemo vise paznje ubuduce, a ovu igru cemo ipak ostaviti ovako da bi svi igraci bili ravnopravni. - Supervizor 2009-10-16

Danas mi je igra spojnice zablokirala sto se moze lako videti da uopste nije igrana.Ima li tu leka - crni 2009-10-17

@crni: mozete odigrati ponovo. - Supervizor 2009-10-17

Ja neznam sto ste se svi uzrujali oko ovih igara,meni je bas intersantno i igram zato sto mi se svidja a ne zbog poena.Poeni uopste nisu vazni vec "zabava"a onima kojima to smeta neka se prijave na "pravu "slagalicu".pOZDRAV - Sanja 2009-10-17

Sanja izvini sto ti se moj predlog nije svideo, ali mislim da se znanja ne treba stideti i treba nagraditi one koje znaju ,ja ti zelim da poboljsas igru evo ja npr. pre nisam mogao da sastavim duzu rec od 6 slova sad mi negde prosek 9,tako da sto se mene tice sa dnevnom listom bi mi bilo interesantnije a i ti bi mozda nekad bila na njoj.Pozdrav za tebe
Ps(Imam tremu pred kamerama al mozda i ovde na netu bude neko zvanicno takmicenje pa se prijavim) ;))))
Pozdrav i za ekipu sajta Slagalica.tv - Sladjan 2009-10-17

Ma nije vazno,kako god.Glavno sa svi imaju malo razonode :-))))) - Sanja 2009-10-18

ja se slazem da promijenite novi obracun poena - Avdija Ibrahimovic 2009-10-19

E, ja sam potpuni novajlija ovde. Stigao pre neki dan i to greškom, skrenuo levo kod Albukerkija. :D Samo sam hteo da kažem da se slažem sa onim šta je rekao Slađan i da zaista ne bi bilo loše, da recimo prvih 10 idu u pravu Slagalicu, ali poštenih. ;)
A, što se tiče admina i volonterisanja imate još nekoliko mogučnosti za plaćanje po kliku, pa stavite još negde reklame za klikanje. Imate webgazda i etarget i korektni su sa zaradama. Takođe, mogli biste da napravite stranicu Razmena banera.
Pozdrav i sve najbolje. - Zera Princ 2009-10-22

@Zera: AdSense trenutno donosi oko $0.20 dnevno, sto jedva pokriva troskove hostinga. Hvala na predlozima. U svakom slucaju, ne zelimo da opteretimo sajt sa reklamama, vec da samo bude toliko da pokrije minimalno troskove odrzavanja. - Supervizor 2009-10-22

Ne znam da li je ovome ovde mesto ali ipak, moze li se igrati sa iste ip adrese, ne u cilju varanja vec zbog internog kucnog takmicenja? - djuram 2009-10-22

@djuram: moze, slobodno. - Supervizor 2009-10-22

APSOLUTNO SE SLAZEM - Milan Novakovic 2009-10-24

Obzirom da je tema topika obracun bodova, interesuje me da li imate kontakta sa ljudima iz televizijske Slagalice? Ako je odgovor da, da li postoji sansa da oni krenu da koriste vas sistem bodovanja, u kome prva igra ne nosi dominantan broj bodova, vec su sve igre relativno izjednacene po broju poena koje nose? Zaista postaje zamorno gledati ( sve cesce ) partije u kojima jedan takmicar vec u startu, na prvoj igri, napravi 50-60 poena prednosti, i prakticno resi pitanje pobednika, pa dalje gledanje duela gubi svaki smisao.

P.S.Izuzimajuci sitne grekse koje vam se potkradu s vremena na vreme, sjajni ste i samo nastavite tako! - Kalimist 2009-10-24

@Navras: direktan kontakt nemamo. Za pitanja i sugestije u vezi TV emisije najbolje da se obratite na e-mail adresu: slagalica@mail.com - Supervizor 2009-10-25

odlicna i ne bas laka danasnja igra KO ZNA ZNA! Dok opet ne razumem kako je je RACUN-DUGA,valjda je DUG!? - Akiba 2009-10-26

Čist račun, duga ljubav - Supervizor 2009-10-26

to shvatam,nego sam mislio da je rec o DUGU,DUGOVANJU !? HVALA,POZZ - Akiba 2009-10-26

Асоцијације - то је хомоним , значење је потпуно другачије. - pastacu 2009-10-26

@pastacu: naravno. Homonimi se javljaju i u asocijacijama u TV emisiji, sto cini igru zanimljivijom. - Supervizor 2009-10-27

AZORI ili AZORSKA OSTRVA je uvek bio nas prevod za poznata portugalska ostrva ! Kod vas stoji AZURNA,sto navodi na Francusku obalu !? Ako postoje i neka manja sa tim imenom u Portugaliji-HVALA na edukaciji ! Ako ne,molim za malo vise tacnosti i preciznosti...Bodovi nisu uopste vazni ,bitnije je da NE DOLAZIMO U ZABLUDU,da i ono sto znamo vise nismo sigurni u to ! Bravo za danasnji broj-mislim da je jako tezak racun...Inace,mislim da ste bolji i kvalitetniji od TV SLAGALICE. POZDRAV - Akiba 2009-10-27

@Akiba: nismo sigurno koje je ispravno, jer smo u nekim tekstovima o Atlantidi pronašli da se pominju kao Azurna i Azurska ostrva. Međutim, sada smo malo pretražili po Internetu, i izgleda da je ipak Azorska ostrva pravilnije (ili bar više u upotrebi), tako da ćemo ispraviti ovo. Hvala. - Supervizor 2009-10-27

Ne znam da li ste primetili, ali vi ovde bukvalno pisete tacne odgovore. - Stefan Grncarski ''Rolston'' 2009-10-27

@Stefan: iako mislimo da par poena razlike ne znaci puno, pozivamo sve korisnike da nam se u vezi problema koji uticu na poene od sada obrate preko e-maila. Hvala. - Supervizor 2009-10-27

Mislim da je ova ideja odlicna i da treba stati na put prevarantima :) Milan - fusine 2009-10-28

A sta ako slucajno ukucamo pogresnu rec, npr rarfemi umesto parfemi? To se u pravoj slagalici ne bi dogodilo. - Stefan Grncarski ''Rolston'' 2009-10-29

dvaput za redom mi je zablokirana igra skocko a sve ostalo je radilo pa sam ostala bez poena - mama 2009-10-29

nisam mogla da odigram igru skocko - sladjana 2009-10-29

@Stefan: sve reci koje ne postoje u nasem recniku se rucno pregledaju i onda donosimo odluku. - Supervizor 2009-10-30

mama i sladjana - mozete igrati ponovo - Supervizor 2009-10-30

@Supervizor: I meni se isto desavalo par puta, najcesce na skocku, blokira se igra, kada uradim refresh stranice ostaje nula kao broj poena, i ne postoji opcija da igru odigram ponovo. - Kalimist 2009-10-31

@Navras: mnogi su se bunili sto moze da se uradi refresh i da se igra igra ponovo. Nedavno smo to onemogucili i sada se drugi igrace bune sto ne mogu da urade refresh ;) Ocigledno da se ne moze svima udovoljiti. - Supervizor 2009-10-31

Kad malo bolje razmislim, i logicnije je da ne bi trebalo omoguciti refresh:) - Kalimist 2009-10-31

odigrala sam asocijacije i resila ali nisam dobila poene nego mi se odjavila igra sama od sebe - sladjana 2009-11-01

neznam sta se desava ali igremi se iskljucuju same pre kraja
- mama 2009-11-01

@sladjana i @mama - mozete igrati igre ponovo. - Supervizor 2009-11-01

ovo je cista glupost!!!najgluplji kviz koji postoji,ovo nema veze sa pravom slagalicom!!!NISU MI JASNI IDIOTI I DEBILI KOJIMA JE ZANIMLJIVO DA IMAJU DVA PROFILA,PRVI JE KAO FORA I SLUZI ZA PROBU A ONDA POSLE "RESE" SVE TACNO!!!PREDLOG SUPERVIZORA JE TAKODJE SMESAN I NE MOGU SA SHAVATIM DA NIJE U STANJU NISTA PAMETNIJE DA SMISLI!!!nije posteno prema igracima koji su registrovani kasnije od drugih!GLUPI SUPERVIZORE,RAZMISLI NPR. KAKO FUNKCIONISE ATP I WTA TRKA U TENISU PO PITANJU BODOVANJA!IDIOTE! - Bojan A. 2009-11-01

ovaj predlog sto se tice ne prikazivanja tacnih odgovora je ok. drugi predlog : bilo bi dobro ako je moguce napraviti program da kada neki korisnik jednom klikne na link igraj za bilo koju igru, vise nije u mogucnosti da klikne na isti, tj. da nema opcija odustani. isto tako mislim da nije fer oduzimati poene novim igracima za stare igre. postovanje - Milan Jelisavcic 2009-11-02

@Milan: opcija odustani ne znaci da moze da se odigra ponovo, vec da igrac ne mora da ceka da istekne vreme da bi zavrsio igru. Na primer, opcija odustani u asocijacijama zavrsava igru i ne dobijaju se poeni za pronalazenje resenja. - Supervizor 2009-11-02

Vidim da je ovde izgleda mesto za zalbe...Danas mi je zakocila igra asocijacije,tako da sam ostao bez poena...Zamolio bih vas,ako moze da mi se omoguci ponovno igranje,naravno ne moraju biti identicna resenja...Hvala unapred - Aleksandar Tot 2009-11-03

Odlicna ideja da se ne prikazuju resenja! Podrzavam! - bolebbrs 2009-11-05

Izvinite sto opet gnjavim,ali unesena mi je jedna igra vise,tako da bih molio da se to regulise...Hvala :) - Aleksandar Tot 2009-11-05

Hmm, iz mog nicka, vec mozete zakljuciti da je lako permutovati IP adrese, te to "trazenje" istih Ip adresa pada u vodu. Dakle ko god je na ADSL-u, automatski ima neogranicen broj IP adresa na raspologanju.

Kako resiti problem, pa ja bih uradio ovako, mozda ce malo biti teze korisnicima da razumeju, ali admin sigurno xoce :)

XOR nad nickom ce dati neki binarni broj, odseci ga na npr 7 bita, dace kombinaciju za odigravanje, sto zapravo znaci, da bi jedan dan imao 128 razlicitih kombinacija, pa bi isti nicko-vi vrlo tesko mogli da dobiju ista pitanja.

Nisam za to da se odgovori procesiraju kasnije :(, jer i sam samm ucesnik slagalica, tako da kao igrac ako mi ne kazete odgovor, precicemo u kombinaciju "onih" "famoznih" TV kvizova, koje slovo fali, pa dok se ne izredja cela vujaklija nema dobitnika :)

A sad slag na tortu :)
Slagalicu mozete napraviti identicnomkao na tv-u, gde bi u datom slucaju igrali covek-covek,
uzmite primer preferansa kako je resen na netu
npr. wwww.ipref.com nije reklama, ali program je uradjen sa igracke strane fantisticno.

Po toj ideji, pogledajte organizaciju KUP-a, LIGE, takmicenja, na ovakav nacin, dupli nickovi gube vrednost, neko ko se kasnije ukljucuje ima ista "prava" i "status" kao i onaj ko je od pocetka tu, a da pogledajte i resenje "kibic" gde logovani korisnici mogu nemo da posmatraju mec i sl. mozda je komplikovano i zahtevno, ali za jednu TV kucu renomea RTS, ovo bi bila i jedna jaka popularizacija
pozz, izv. ako sam malo ugnjavio - rapidshare 2009-11-09

Nisam znao gde da napisem ovo pa cu ovde, izvinjavam se ako je na pogresnom mestu. Danas posle igre moj broj napisao mi je da je 'web site temporary offline' i nije mi upisao poene, ja mogu da dostavim svoju formulu kako sam nasao broj administraciji. Molio bih poene nazad! :) P.S. Formula nije ista kao vasa. - bolebbrs 2009-11-12

po meni ne treba da se vide rezultati citav mesec, a tim da se sledeci ne mogu da igraju zadaci od predhodno. tako cemo imati bolju sliku o znanju svih....
Danas me je iznerviralo sto sam uspesno odigrao igru SKOCKO a zatim umesto da mi se dodele poeni pojavila se neka greska i na kraju sam ostao sa nulom. molim da se takve greske ne ponavljaju - Marko Aleksandric 2009-11-14

@Marko, mozete igrati igru ponovo - Supervizor 2009-11-14

Ja mislim da je ideja da se dodeljuje 80% bodova za starije datume odlična. Ali ima i svoje mane. Neko ko se ulogovao kasnije, npr u septembru ili oktobru, njemu to predstavlja nepravedan manjak. To bi trebalo popraviti. - Zloćko 2009-11-18

@Nik: razmisljamo o ideji da korisnici mogu slanjem SMSa da potrvde svoj nalog i onda dobiju prava da igraju stare igre bez umanjenja poena. Slanje SMSa bi kostalo npr. 200 dinara i na taj nacin bi sigurno sprecili otvaranje velikog broja naloga od strane istog korisnika (jer nije vise besplatno). - Supervizor 2009-11-18

Dana 30 novembra počeo sam da igram igru ,,Moj broj" ali nisam uspeo da je završim, tj. kompjuter nije uspeo da pošalje podatke na server. Da li ću moći da odigram tu igru? Unapred zahvalan. - Zloćko 2009-11-30

Dodaj komentar

Samo registrovani korisnici sa 5000 ili više poena mogu da ostavljaju komentare.

 

Stranica kreirana za 0.0107 sec.

Copyright © 2024